پاسخ به:بانک مقالات رشته مدیریت
یک شنبه 3 اردیبهشت 1391 4:27 PM
10 : پژوهش هاي مديريت در ايران (مدرس علوم انساني) تابستان 1390; 15(2 (پياپي 71)):205-229. |
اندازه گيري رضايت مشتري در بانک توسعه صادرات ايران با استفاده از روش تجزيه و تحليل چند معياره رضايت (MUSA) |
نوري ايرج*,فتاحي كميل |
* گروه مديريت، دانشگاه آزاد اسلامي، واحد اراك، اراك، ايران |
مقوله رضايت مشتري بيانگر يک رويکرد نوين نسبت به کيفيت در موسسات اقتصادي، سازمان ها و همچنين ايجاد يک مديريت و فرهنگ مشتري مدار واقعي مي باشد. اندازه گيري رضايت مشتريان، ارائه کننده يک بازخورد فوري، معنادار و عيني در خصوص انتظارات و اولويت هاي مشتري است. به اين ترتيب بايد عملکرد سازمان ها در ارتباط با مجموعه اي از ابعاد رضايت مورد ارزيابي قرار گيرد که بيانگر نقاط قوت و ضعف يک سازمان باشد. |
كليد واژه: تجزيه و تحليل چند معياره، اولويت بندي غير ادغامي، رگرسيون ترتيبي و تجزيه تحليل رضايت مشتريان |
نسخه قابل چاپ |