پاسخ به:بانک مقالات رشته مدیریت
یک شنبه 3 اردیبهشت 1391 4:26 PM
8 : پژوهش هاي مديريت در ايران (مدرس علوم انساني) تابستان 1390; 15(2 (پياپي 71)):151-179. |
به کارگيري QFD فازي در مديريت استراتژيک عرضه محصول: مطالعه موردي در شرکت پارس الکتريک |
متقي هايده*,صفري حسين,دهقاني كرامت اله |
* گروه مديريت، دانشكده مديريت و حسابداري، دانشگاه شهيد بهشتي، تهران، ايران |
جهان امروز به سرعت در حال تغيير بوده و ارتباطات روز به روز در حال گسترش است؛ دسترسي به اطلاعات آسان تر مي شود، رقابت براي فروش محصول جدي تر مي شود و ديگر نمي توان کالايي را به مشتري تحميل کرد. به نظر مي آيد که موفق ترين توليدکنندگان، يک اصل مهم را سرلوحه کار خود قرار داده اند؛ يک اصل ساده و در عين حال مشکل، يعني «مديريت خدمات مشتري». |
كليد واژه: خدمات لجستيک، مديريت خدمات مشتري، منطق فازي، گسترش عملکرد کيفي QFD))، خانه کيفيت |
نسخه قابل چاپ |