پاسخ به:بانک مقالات رشته مدیریت
یک شنبه 3 اردیبهشت 1391 4:23 PM
5 : پژوهش هاي مديريت در ايران (مدرس علوم انساني) پاييز 1390; 15(3 (پياپي 72)):87-103. |
شناسايي شعبه هاي ناکاراي بانک ملت و استفاده از راهبرد ادغام به منظور افزايش کارايي آن |
حميدي ناصر,اكبري شميراني رضا*,فضلي صفر |
* دانشگاه آزاد اسلامي، واحد قزوين، قزوين، ايران |
در ميان سازمان هاي مختلف مالي و اقتصادي، بانک ها به عنوان يکي از مهمترين ارکان هر نظام اقتصادي مطرح اند. بنابراين با توجه به نقش مهم بانک ها در توسعه کشور و همچنين تعدد شعبه هاي آنها، اندازه گيري کارايي شعبه هاي بانک حايز اهميت است. |
كليد واژه: کارايي، تحليل خوشه اي، الگوي غيرشعاعي تحليل پوششي داده ها، بانک ملت |
نسخه قابل چاپ |