پاسخ به:بانک مقالات رشته تربیت بدنی
چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 6:06 PM
10 : علوم حركتي و ورزش پاييز و زمستان 1387; 6(12):111-120. |
بررسي علل عدم حمايت اسپانسرها از ورزش حرفه اي بانوان شهر اصفهان |
احساني محمد,ابودردا زينب,اقبالي مسعود |
هدف کلي از انجام اين پژوهش توصيف علل حمايت نکردن اسپانسرها از ورزش حرفه اي بانوان شهر اصفهان مي باشد. اهداف ويژه، توصيف تاثير اسپانسرشيپ شرکت هاي اسپانسر ورزش حرفه اي بانوان در فروش کالاهاي آنها، تغيير نگرش مردم نسبت به شرکت و رقابت با ساير شرکت ها است. اين تحقيق مطالعه اي توصيفي ـ تحليلي است كه به شكل ميداني انجام شده است . آزمودني هاي تحقيق را 50 شركت تشكيل مي دادند. اطلاعات به دست آمده از پرسشنامه با کمک برنامه رايانه اي SPSS و روش هاي آماري توصيفي و استنباطي مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت. نتايج تحقيق نشان مي دهد که شرکت ها در حمايت از ورزش بانوان به اهداف خود (افزايش فروش کالا و خدمات، ايجاد تصوير مناسب از شرکت در اذهان عمومي، رقابت با ساير شرکت ها و گسترش ميزان فروش) نمي رسند و به نظر مي رسد که دليل حمايت نکردن اسپانسرها از ورزش بانوان هم به اين علت باشد که شرکت ها به اهداف خود نمي رسند. |
كليد واژه: اسپانسرشيب، زنان، ورزش حرفه اي |
نسخه قابل چاپ |