پاسخ به:بانک مقالات گوناگون از کلیه رشته ها
چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 8:04 PM
6 : مديريت فرهنگ سازماني بهار و تابستان 1388; 7(19):143-162. |
بررسي گرايش خريداران در فرايند تصميم گيري در بازار تلويزيون در شهر اصفهان |
عطافر علي,محمودي سميه* |
* گروه مديريت، دانشگاه اصفهان |
شتاب روزافزون در انجام مطالعات و تحقيقات بازاريابي و اهميت آن در توليد و مصرف عصر حاضر باعث شده است تا رضايت مشتري و تحقق خواسته او در صدر اهداف شرکت ها قرار گيرد. هدف اصلي اين تحقيق بررسي گرايش خريداران در فرايند انتخاب و تصميم گيري در بازار تلويزيون در شهر اصفهان مي باشد. |
كليد واژه: گرايش خريدار، رضايت مشتري، فرايند تصميم گيري |
![]() |
نسخه قابل چاپ |