0

بانک مقالات گوناگون از کلیه رشته ها

 
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:بانک مقالات گوناگون از کلیه رشته ها
چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391  8:04 PM

 6 : مديريت فرهنگ سازماني بهار و تابستان 1388; 7(19):143-162.
 
بررسي گرايش خريداران در فرايند تصميم گيري در بازار تلويزيون در شهر اصفهان
 
عطافر علي,محمودي سميه*
 
* گروه مديريت، دانشگاه اصفهان
 
 

شتاب روزافزون در انجام مطالعات و تحقيقات بازاريابي و اهميت آن در توليد و مصرف عصر حاضر باعث شده است تا رضايت مشتري و تحقق خواسته او در صدر اهداف شرکت ها قرار گيرد. هدف اصلي اين تحقيق بررسي گرايش خريداران در فرايند انتخاب و تصميم گيري در بازار تلويزيون در شهر اصفهان مي باشد.
تحقيق حاضر از نظر نحوه گردآوري داده ها توصيفي ـ پيمايشي و نوع تحقيق بر مبناي هدف، کاربردي است. جامعه آماري در تحقيق حاضر، خريداران تلويزيون در شهر اصفهان مي باشند و نمونه گيري به شيوه تصادفي ساده انجام گرفته است
.
نتايج تحقيق نشان داد که ارزش، کارايي، حجم خريد، مزايا و تنوع در تصميم خريد مشتريان در هنگام انتخاب تلويزيون موثر مي باشد و عوامل فوق از عناصر اصلي و تعيين کننده گرايش خريداران در هنگام خريد محصولات مي باشد. هم چنين عنصر ارزش رتبه اول را از ديدگاه خريداران در تصميم خريد آنان کسب نمود. با توجه به نتايج حاصل از آزمون همبستگي، وجود رابطه معنادار بين ارزش و تنوع تاييد نگرديد
.

 
كليد واژه: گرايش خريدار، رضايت مشتري، فرايند تصميم گيري
 
 

 نسخه قابل چاپ

 
 
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها