پاسخ به:بانک مقالات گوناگون از کلیه رشته ها
پنج شنبه 14 اردیبهشت 1391 11:20 PM
4 : فصلنامه خانواده پژوهي تابستان 1390; 7(26):175-185. |
اثربخشي آموزش مديريت والدين بر کارکرد خانواده کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/بيش فعالي |
صادقي اكبر*,شهيدي شهريار,خوشابي كتايون |
* تهران، اوين، دانشگاه شهيد بهشتي، دانشكده علوم تربيتي و روان شناسي |
پژوهش حاضر با هدف بررسي اثربخشي آموزش مديريت والدين بر کارکرد خانواده هاي کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/بيش فعالي صورت گرفته است. روش پژوهش اندازه گيري مکرر (از نوع طرح تک آزمودني) است. جامعه آماري شامل مادران داراي فرزند 12-4 ساله مبتلا به اختلال نقص توجه/بيش فعالي مي باشد که به بيمارستان رفيده مراجعه کرده اند. نمونه آماري شامل 14 مادر مي شود که حاضر به شرکت در پژوهش بوده و با روش نمونه گيري در دسترس انتخاب شده اند. |
كليد واژه: آموزش مديريت والدين، اختلال نقص توجه/بيش فعالي، کارکرد خانواده |
نسخه قابل چاپ |