پاسخ به:بانک مقالات گوناگون از کلیه رشته ها
یک شنبه 10 اردیبهشت 1391 5:03 PM
8 : روان شناسي باليني تابستان 1390; 3(2 (پياپي 10)):79-89. |
اثربخشي آموزش خودکارآمدي بر روابط اجتماعي دختران فراري: پژوهش مورد منفرد |
آقامحمدي سميه*,كجباف محمدباقر,نشاط دوست حميدطاهر,عابدي احمد,کاظمي زينب,صادقي سعيد |
* دانشگاه اصفهان، اصفهان، ايران |
مقدمه: دختران فراري عمدتا در مولفه هوش هيجاني و برقراري ارتباطات اجتماعي مناسب ضعيف هستند. مداخلات متعددي براي بهبود هوش هيجاني و به تبع آن ارتباطات اجتماعي مناسب وجود دارد. هدف از پژوهش حاضر بررسي ميزان کارايي آموزش خودکارآمدي بر بهبود روابط اجتماعي دختران فراري شهر اصفهان است. |
كليد واژه: خودکارآمدي، روابط اجتماعي، دختران فراري، پژوهش مورد منفرد |
![]() |
نسخه قابل چاپ |