پاسخ به:بانک مقالات گوناگون از کلیه رشته ها
یک شنبه 10 اردیبهشت 1391 5:03 PM
6 : روان شناسي باليني تابستان 1390; 3(2 (پياپي 10)):55-65. |
توجه پايدار و بازداري پاسخ در کودکان مبتلا به نارسايي توجه/ فزون کنشي در مقايسه با کودکان عادي |
نظيفي مرتضي,رسول زاده طباطبايي سيدكاظم*,آزادفلاح پرويز,مرادي عليرضا |
* گروه روان شناسي، دانشگاه تربيت مدرس، تهران، ايران |
مقدمه: توجه پايدار و بازداري پاسخ دو متغير از آزمون عملکرد پيوسته و مولفه هاي مهمي از کنش هاي اجرايي اند. هدف اين پژوهش بررسي اين متغيرها در کودکان مبتلا به نارسايي توجه/ فزون کنشي در مقايسه با کودکان عادي بود. |
كليد واژه: توجه پايدار، اختلال نارسايي توجه/ فزون کنشي |
![]() |
نسخه قابل چاپ |