پاسخ به:بانک مقالات گوناگون از کلیه رشته ها
یک شنبه 10 اردیبهشت 1391 4:58 PM
4 : روان شناسي باليني زمستان 1390; 3(4 (پياپي 12)):35-40. |
مقايسه کنش هاي اجرايي در کودکان با و بدون ناتواني يادگيري املا: عملکرد در آزمون عصب - روان شناختي نپسي |
آقابابايي سارا*,ملك پور مختار,عابدي احمد |
* دانشگاه اصفهان، اصفهان، ايران |
مقدمه: کنش هاي اجرايي شامل بالاترين عملکردهاي شناختي است که براي رفتار هدفمند لازم و ضروري است. هدف اين پژوهش مقايسه کنش هاي اجرايي در دانش آموزان با و بدون ناتواني يادگيري املا با توجه به عملکرد در آزمون عصب - روان شناختي نپسي بود. |
كليد واژه: کنش هاي اجرايي، برج نپسي، اختلال املا |
![]() |
نسخه قابل چاپ |