پاسخ به:بانک مقالات گوناگون از کلیه رشته ها
یک شنبه 3 اردیبهشت 1391 8:56 PM
7 : پژوهش و برنامه ريزي در آموزش عالي بهار 1386; 13(1 (43)):135-156. |
مباني نظري و كاربردي يادگيري الكترونيكي |
آتشك محمد* |
* سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور |
با ظهور و پيشرفت فناوري هاي ارتباطي و اطلاعاتي جهاني و تاثير آن بر همه ابعاد زندگي بشر جهان وارد جامعه جديدي به نام جامعه اطلاعاتي شده است. نظام آموزشي به عنوان مهم ترين ركن هدايت كننده جامعه به سمت جامعه اطلاعاتي و تشكيل سرمايهانساني در اين فرايند مهم ترين نقش را بر عهده دارد؛ تحقق اين امر نيازمند به بازنگري در سياست ها و راهبردهاي نظام آموزشي و جايگزين كردن مفهوم يادگيري الكترونيكي است. در اين مقاله مفهوم و نسل هاي يادگيري الكترونيكي، ويژگي ها، مزايا و محدوديت ها، گروه هاي برخوردار، اهداف، زيرساخت هاي مورد نياز، روش هاي طراحي و تحليل يادگيري الكترونيكي بررسي شده است. |
كليد واژه: |
![]() |
نسخه قابل چاپ |