0

مقالات كنفرانس مديريت تكنولوژي ايران

 
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:مقالات كنفرانس مديريت تكنولوژي ايران
دوشنبه 28 فروردین 1391  11:07 PM

 12: ضرورت پرداختن به توسعه محصولات جديد و نقش نوآوري، R&D و تکنولوژي در آن
خمسه عباس، سرافراز علي، سرافراز داوود
كنفرانس مديريت تكنولوژي ايران  1387;مهر 1387(3)
کلید واژه:  توسعه محصولات جديد، نوآوري، تحقيق و توسعه، تکنولوژي
خلاصه:

در جهان اقتصادي امروزه بيشتر سازمانها در جستجو براي يافتن عوامل ايجاد مزيت رقابتي هستند. فرآيند توسعه محصول جديد براي انواع مختلف سازمانهاي توليدي/خدماتي اکنون مزيت رقابتي محسوب مي شود. توسعه محصولات جديد به سازمانها کمک خواهد کرد تا موقعيت رقابتي و انحصاري خود را در بازار رقابت حفظ نمايند.
در اين مقاله سعي داريم تا ضمن معرفي توسعه محصولات جديد، راهبردها، الگوها و فرآيند آن به اهداف و دلايل اهميت توسعه محصولات جديد بپردازيم. همچنين در ادامه به نقش نوآوري، تحقيق و توسعه، تکنولوژي و مديريت در فرآيند توسعه محصولات جديد پرداخته و عوامل حائز اهميتي را که در شکست و موفقيت توسعه محصولات جديد نقش دارند را مورد بررسي قرار خواهيم داد.

 
 
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها