پاسخ به:مقالات كنفرانس مديريت تكنولوژي ايران
دوشنبه 28 فروردین 1391 11:07 PM
خمسه عباس، سرافراز علي، سرافراز داوود |
كنفرانس مديريت تكنولوژي ايران 1387;مهر 1387(3) |
کلید واژه: توسعه محصولات جديد، نوآوري، تحقيق و توسعه، تکنولوژي |
خلاصه:
در جهان اقتصادي امروزه بيشتر سازمانها در جستجو براي يافتن عوامل ايجاد مزيت رقابتي هستند. فرآيند توسعه محصول جديد براي انواع مختلف سازمانهاي توليدي/خدماتي اکنون مزيت رقابتي محسوب مي شود. توسعه محصولات جديد به سازمانها کمک خواهد کرد تا موقعيت رقابتي و انحصاري خود را در بازار رقابت حفظ نمايند. |