0

دانلود مقالات برق

 
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:دانلود مقالات برق
سه شنبه 29 فروردین 1391  2:34 PM

 5: بررسي واكنش هاي اجتماعي مشتركين نسبت به خاموشي ها و قطع برق در شهر اهواز
چال اشتري مسعود
همايش كيفيت و بهره وري در صنعت برق  1382;خرداد 1382(4)
کلید واژه:  واكنش هاي اجتماعي، برق هاي غيرمجاز، خاموشي هاي برق
خلاصه:

اين نوشتار خلاصه اي از پژوهشي است كه در راستاي بررسي و شناخت رفتارها و واكنش هاي اجتماعي مشتركين برق در سطح شهر اهواز انجام گرديده و به بررسي ديدگاه ها و نطقه نظرات آنها در ابعاد مختلف مي پردازد. تا با تحليل منظم نگرش ها و ديدگاه هاي موجود و آگاهي از آن، امكان برنامه ريزي و سياست گذاري مناسب توسط مسوولين و مديران شركت در جهت بهبود خدمات رساني به مشتركين با توجه به شرايط اقليمي و گرماي طاقت فرساي استان خوزستان فراهم گرديده و همچنين با كاهش واكنش هاي رفتاري منفي در نزد مشتركين در جهت به حداقل رساندن آسيب هاي اجتماعي ناشي از قطع برق اقدام گردد.
در اين پژوهش ديدگاه هاي مشتركين در نقاط مختلف شهر اهواز در مناطق چهارگانه و به صورت بيان مسايل و مشكلات مبتلابه شركت توزيع نيروي برق اهواز مورد بررسي قرار گرفته است. هدف نهايي اين تحقيق نيز شناخت و درك تنگناها و نارسايي هاي حاصل از خاموشي ها و قطع برق، بررسي رابطه واكنش هاي اجتماعي مشتركين با متغيرهاي مختلف و برنامه ريزي جهت اصلاح عملكرد در
ارتباط با خدمات رساني به مشتركين مي باشد.
به همين منظور و با توجه به تعداد مشتركين هر منطقه تعداد ١٥٠٠ مشترك در سطح شهر اهواز به
عنوان نمونه انتخاب گرديده و سپس اقدام به توزيع پرسشنامه گرديد. در پايان نيز بر اساس تجزيه و تحليل اطلاعات جمع آوري شده و نتايج حاصل از يافته هاي تحقيق پيشنهاداتي متناسب با شرايط اجتماعي، فرهنگي شهر اهواز ارايه گرديده است.

 
 
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها