پاسخ به:مقالات راهنمايي و مشاوره شغلي
دوشنبه 28 فروردین 1391 8:18 PM
حقيقي نسب منيژه |
جشنواره راهنمايي و مشاوره شغلي 1386;بهمن 1386(1) |
کلید واژه: بازاريابي رابطه مند، بازاريابي شبکه اي، سلسله مراتبي، طرح هاي هرمي |
خلاصه:
رشد جمعيت و جوان گرايي جامعه، تغييرات در سبک زندگي که به سطوح بالاتري از ارضاي نيازها و خواسته ها ارتقا يافته است، با محدوديت هايي که در کسب موقعيت هاي شغلي دلخواه در جوامع وجود دارد، چالش هاي جديدي را فرا روي افراد به ويژه جوانان قرار داده است. در اين رقابت سخت براي ورود به يک کسب و کار جديد و يا مسير شغلي مناسب، گاهي اوقات تهديدهايي نيز به وجود مي آيد که در ظاهر امر و مانند يک سراب، يک فرصت ارزنده براي موفقيت، پول سازي و ترقي محسوب مي شود. يکي از پديده هاي جديد سراب گونه که با کمک تکنولوژي اطلاعات و اينترنت در سال هاي اخير رشد زيادي يافته و جوانان را به گونه اي فريبنده به خود جلب کرده است، بازاريابي شبکه اي از نوع هرمي آن است که مسايل زيادي را ايجاد کرده است. |