0

مقالات لجستيك و زنجيره تامين

 
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:مقالات لجستيك و زنجيره تامين
شنبه 26 فروردین 1391  10:02 AM

 74: راه حل CRM، يك استراتژي نوين بازاريابي
اشراق نياي جهرمي عبدالحميد، جاوداني تبريزي نژاد مسعود
كنفرانس لجستيك و زنجيره تامين  1385;آبان 1385(2)
کلید واژه:  بازاريابي، استراتژي، فن آوري، مديريت، مشتري
خلاصه:

همانطور كه پيشرفت و توسعه هيجان انگيز اينترنت، دنيا را به اندازه دهكده اي كوچك كرده، بر بازار تجارت جهاني نيز تاثير شگرفي داشته است. فلسفه بازاريابي در دنياي كسب و كار بر اساس اين فن آوري جديد تحول چشمگيري داشته است. در اين فلسفه نوين، رويكرد سنتي محصول گرايي به مشتري مداري تغيير كرده است. استراتژي مديريت ارتباط با مشتري يا CRM براي حمايت از چنين رويكردي پا به حريم سازمان ها گذاشته است. سيستمهاي نرم افزاري بسياري براي پشتيباني ابزاري از اين استراتژي به سازمان ها ارايه مي شوند ولي مديراني در استفاده از اين نرم افزارها موفق خواهند بود كه مفاهيم استراتژيك آن را درك كرده باشند و ديدگاه فلسفي آن را در گستره سازماني به عنوان يك فرهنگ كسب و كار اشاعه داده باشند. لذا باتوجه به اهميت موضوع سعي شده است تا اصول راهنماي مناسبي به مديران ارايه گردد. در اين مقاله ابتدا ادبيات مختصري ازCRM  ارايه مي شود و سپس رويكردي براي برنامه ريزي استراتژيك آن بيان مي شود و در آخر يك مدل براي توسعه اين راه حل معرفي ميگردد.

 
 
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها