0

مقالات مربوط به شهر الکترونیک

 
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:مقالات مربوط به شهر الکترونیک
جمعه 25 فروردین 1391  11:31 PM

 125: چالش هاي تبليغات مبتني بر موبايل در مقايسه با تبليغات وب در يک شهر الکترونيکي
داوري نژاد زهرا، پيروي محمدحسين
كنفرانس شهر الكترونيك  1388;خرداد 1388(2)
کلید واژه:  تبليغات اينترنتي، مدل تبليغاتي، تبليغات مبتني بر موبايل، علايم تجاري، نرخ بازخورد مشتري
خلاصه:

با شروع فعاليتهاي تجاري در اينترنت، تبليغات اينترنتي نيز پابه عرصه ظهور گذاشت. در سال 1994 اولين بنر تبليغاتي در پايگاه اينترنتي (HOTWIRE) به كار گرفته شد.اما يكي از مشكلات تبليغات مبتني بر وب، وجود تبليغات ناخواسته و عدم توجه به اين گونه تبليغات و در نتيجه هدر رفتن وقت و سرمايه است.جهت از ميان برداشتن اينگونه مشكلات، تبليغات مبتني بر ابزارهاي بي سيم - متحرك (موبايل) پيشنهاد گرديد.
شرکتهاي تبليغاتي به اين فکر افتادند که دستگاهاي موبايل مي توانند آنها را به اهدافشان برسانند.
ارسال پيامهاي تبليغاتي براي تعداد کثيري از دستگهاي موبايل در ساختارهاي متني، گرافيکي، موزيکال يا حتي صوت در جهت اهداف تبليغات کنندگان براي دريافت بازخوردهاي مشتريان مي توانست چالش هاي تبليغات مبتني بر وب را برطرف نمايد همچنين انعطاف پذيري پويا،خصوصيات ديجيتالي و توسعه سخت افزاري و نرم افزاري تبليغ کنندگان را قادر ساخت تا الگوهاي سبک زندگي مشتريان را که باعث بالا رفتن فروش بود را مورد مطالعه و تجزيه و تحليل قرار دهند
.
اين مقاله سعي دارد با بررسي چالش هاي تبليغات مبتني بر وب، تبليغات مبتني بر موبايل را بررسي و به انواع، ساختار، مزايا و معايب و نرخ بازخورد مشتريان بپردازد.

 
 
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها