0

مقالات مربوط به شهر الکترونیک

 
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:مقالات مربوط به شهر الکترونیک
جمعه 25 فروردین 1391  11:31 PM

 126: شناسايي عوامل موثر جهت استفاده موفق از بازاريابي اينترنتي در شركت هاي صنايع غذايي استان خراسان رضوي
شعرباف احمد، مرتضوي سعيد
كنفرانس شهر الكترونيك  1388;خرداد 1388(2)
کلید واژه:  بازاريابي، بازاريابي اينترنتي، موفقيت بازاريابي اينترنتي، عوامل کليدي
خلاصه:

هدف پژوهش حاضر، شناسايي عوامل موثر در شركت هاي صنايع غذايي استان خراسان رضوي در استفاده موفق از بازاريابي اينترنتي مي باشد. جامعه مورد پژوهش در اين تحقيق، شركت هاي صنايع غذايي استان خراسان رضوي مي باشد كه اقدام به صادرات كالاهاي خود نموده اند و همچنين از اينترنت به عنوان يك ابزار بازاريابي استفاده مي كنند.
اين تحقيق از نوع کاربردي و توصيفي، پيمايشي مي باشد، كه علاوه بر توصيف عوامل موثر بر استفاده موفق از بازاريابي اينترنتي در شركت هاي استان خراسان رضوي، به اندازه گيري ميزان استفاده از آنها نيز مي پردازد و در انتها نيز مي توان از نتايج به دست آمده از آن جهت ارتقاي سطح استفاده از بازاريابي اينترنتي در ايران استفاده كرد.
ابزار جمع آوري اطلاعات، پرسشنامه مي باشد. روش آماري در تجزيه و تحليل داده ها، استفاده از روش هاي تحليل عاملي و آمار توصيفي مي باشد.
نتايج به دست آمده از اين تحقيق نشان مي دهد كه كليه متغير هاي شناسايي شده موثر بر استفاده موفق از بازاريابي اينترنتي، از ادبيات موضوع در جامعه آماري موثر تشخيص داده شده اند ولي ميزان استفاده از آن ها در حال حاضر در حد متوسط قرار دارد.

 
 
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها