پاسخ به:مقالات مربوط به شهر الکترونیک
جمعه 25 فروردین 1391 11:30 PM
آسوشه عباس، اميني كيوان |
كنفرانس شهر الكترونيك 1388;خرداد 1388(2) |
کلید واژه: مديريت خدمت، مدل اجزا کسب و کار، شهر الکترونيکي |
خلاصه:
وجود بنگاه هاي ارايه دهنده خدمات به شهروندان که بتوانند براي ذينفعان خود ارزش ايجاد نمايند، ضامن موفقيت شهر هاي الکترونيکي هستند. در چنين بنگاه هايي، فناوري اطلاعات و كسب و كار بايستي در يک رابطه دو طرفه باشند. همراستايي فناوري اطلاعات با كسب و كار از طريق مديريت خدمات همچنين همراستايي کسب و کار با فناوري اطلاعات، از بازتعريف اين فناوري با ويژگي هاي كسب و كار صورت مي گيرد. مديريت خدمات فناوري اطلاعات امکان مي دهد که سازمان ها از تبديل فناوري به خدمت، مجموعه اي از خدمات را به مشتريان خود ارايه دهند و بکارگيري ويژگي هاي كسب و كار در فناوري کمک مي نمايد تا خدمات ايجاد شده، قابليت تبديل به ارزش را براي ذينفعان داشته باشند. |