0

مقالات مربوط به شهر الکترونیک

 
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:مقالات مربوط به شهر الکترونیک
جمعه 25 فروردین 1391  11:15 PM

 50: دوركاري مناسب ترين شيوه براي اداره مراكز تماس (بررسي موردي مركز تماس شركت پيك بادپا)
مشايخي رامين، صفري مقدم مهدي
كنفرانس شهر الكترونيك  1388;خرداد 1388(2)
کلید واژه:  دوركاري، فناوري اطلاعات و ارتباطات، بار سبك شهري، مركز تماس
خلاصه:

رشد فناوري ها به ويژه فناوري اطلاعات و ارتباطات و نفوذ شگفت آور آن در سطح جامعه، تغييرات گسترده اي را در ابعاد مختلف زندگي انسان ها پديد آورده است. امروزه در كمتر حيطه اي از كسب و كار است كه در آن صحبت از ورود قدرتمند فناوري اطلاعات مطرح نباشد. سازمان ها تلاش مي كنند براي ارتقاي سطح كيفي خدمات خود و بقاي در چرخه فناوري اطلاعات هر روز به معرفي خدمت جديد الكترونيكي مي پردازند و مهمتر اينكه مشتريان نيز با همين آهنگ پر شتاب مطالبه خدمات الكترونيكي مي نمايند. چنانچه انتظار مي رفت حيطه كاربردي فناوري اطلاعات گسترده تر گشت و مفاهيم جديدي نظير كار از راه دور يا دوركاري (Teleworking) مطرح گرديد. با طرح اين موضوع به نظر مي رسد انقلاب ديگري در بهره ور نمودن سازمان ها، بكارگيري فناوري اطلاعات در حوزه اشتغال زايي، ارتقا كيفي خدمات، توسعه عدالت اجتماعي و... در راه است. در اين ميان شركت هاي خدماتي كه با مشتريان متعدد روزانه در حال ارايه خدمات متنوعي به مشتريان خود هستند، مي توانند با برنامه ريزي دقيق و مطالعه، بهره مناسبي از اين فرصت ببرند. شركت حمل و نقل كالاي تهران «پيك بادپا» از جمله اين شركت هايي است كه خدمات متنوعي در زمينه حمل بار وكالاي سبك شهروندان تهراني ارايه مي نمايد.
در اين مقاله سعي بر آن است ضمن بررسي ادبيات دوركاري و شناخت آن به بررسي مقايسه اي راهكارهاي مبتني بر اين شيوه كاري و امکان پذيري اجرايي و مزاياي اقتصادي آن در شركت پيك بادپا پرداخته شود.

 
 
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها