پاسخ به:مقالات روانشناسی
جمعه 22 اردیبهشت 1391 10:37 AM
3 : مطالعات روان شناختي پاييز 1386; 3(3):49-78. |
بررسي مولفه هاي روان شناختي در فرايند حل مساله علوم اجتماعي در دانش آموزان دختر پايه سوم متوسطه و دوره پيش دانشگاهي شهر تهران |
هاشمي سهيلا*,شهرآراي مهرناز |
* دانشگاه مازندران |
در اين پژوهش فرآيند حل مساله علوم اجتماعي و نقش مولفه هاي روان شناختي - دانش حيطه خاص و دانش ساختاري، دانش فراشناختي، مهارت هاي استدلالي و نگرش دانش آموزان نسبت به حيطه علوم اجتماعي در حل مساله علوم اجتماعي - در دو حيطه موضوعي تساوي جنسيت و صلح مورد بررسي قرار گرفت. |
كليد واژه: حل مساله علوم اجتماعي، دانش حيطه خاص، دانش ساختاري، دانش فراشناختي، مهارت هاي استدلالي |
![]() |
نسخه قابل چاپ |