پاسخ به:مقالات روانشناسی
سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 9:24 PM
1 : مجله علوم رفتاري پاييز 1387; 2(3):193-199. |
مقايسه نحوه بازشناسي حافظه در دانش آموزان با و بدون اضطراب اجتماعي |
زارع حسين*,قنبريها ناهيد,سعدي پور اسماعيل |
* تهران ابتداي جاده لشگرك، سازمان مركزي دانشگاه پيام نور، گروه روانشناسي |
مقدمه: حالات خلقي، متغيرهاي شناختي بسياري از جمله توجه و حافظه را تحت تاثير قرار مي دهد. بنابراين هدف از پژوهش حاضر مقايسه نحوه بازشناسي حافظه در افراد مبتلا به اضطراب اجتماعي و افراد عادي در ميان دانش آموزان تهراني است. |
كليد واژه: حافظه بازشناسي، واژگان داراي بار عاطفي، اضطراب اجتماعي |
نسخه قابل چاپ |