پاسخ به:مقالات روانشناسی
سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 9:18 PM
12 : مجله علوم رفتاري بهار 1388; 3(1):79-83. |
طراحي و آزمايش الگوي آموزشي بهبود انگيزه آموختن بر اساس نظريه سازايي گري اجتماعي |
راهب غنچه*,حميدي منصورعلي,اخوان تفتي مهناز,رضابخش حسين |
* دانشكده امور اجتماعي، دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي، تهران، ايران |
مقدمه: هدف اين پژوهش ساخت الگوي آموزشي براي بهبود انگيزه آموختن بر اساس نظريه سازايي گري اجتماعي بود. انگيزه آموختن بر اساس نظريه سازايي گري اجتماعي، تحت تاثير سه عامل دروني خودتواناپنداري، خودگرداني و خودرساني است. |
كليد واژه: انگيزه آموختن، سازايي گري اجتماعي، خودتواناپنداري، خودگرداني، هم آموزي |
![]() |
نسخه قابل چاپ |