پاسخ به:مقالات روانشناسی
سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 8:10 PM
1 : مجله علوم رفتاري بهار 1390; 5(1 (مسلسل 15)):1-10. |
رابطه ارزش هاي فرهنگي و متغيرهاي فردي با ميزان استفاده از رايانه در دانشجويان |
اماني ساري بگلو جواد*,غلامعلي لواساني مسعود,اژه اي جواد,خضري آذر هيمن |
* گروه روان شناسي تربيتي، دانشکده روان شناسي و علوم تربيتي، دانشگاه تهران، ايران |
مقدمه: پژوهش حاضر، با استفاده از الگويابي معادلات ساختاري در پي وارسي رابطه ميان ارزش هاي فرهنگي (فردگرايي/ جمع گرايي، مردانگي/ زنانگي، ابهام گريزي، فاصله قدرت) و استفاده از رايانه با توجه به نقش واسطه اي تمايل به نوآوري، سودمندي و سهولت استفاده ادراک شده است. |
كليد واژه: فناوري، ارزش هاي فرهنگي، نوآوري، سودمندي، رايانه |
![]() |
نسخه قابل چاپ |