پاسخ به:مقالات روانشناسی
یک شنبه 10 اردیبهشت 1391 11:05 PM
8 : روانشناسي و علوم تربيتي بهار و تابستان 1384; 35(1):163-176. |
بررسي ميزان مهارت هاي مديران از نظر معلمان و رابطه آن با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دبيرستان هاي پسرانه دولتي شهر تهران |
ستاري صدرالدين,واعظي مظفرالدين |
تحقيق حاضر با هدف بررسي ميزان مهارت هاي مديران از نظر معلمان و رابطه آن با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دبيرستان هاي پسرانه دولتي شهر تهران انجام شده است. جامعه آماري مورد مطالعه در اين تحقيق معلمان و دانش آموزان سال سوم رشته علوم تجربي دبيرستان هاي پسرانه دولتي شهر تهران است که با روش نمونه گيري چند مرحله اي از جامعه معلمان 146 نفر انتخاب شده و داده هاي مورد نياز براي بررسي مهارت هاي مديران جمع آوري گرديده است. همچنين براي متغير پيشرفت تحصيلي دانش آموزان، ميانگين معدل هاي 3135 نفر دانش آموزان مدارس مورد مطالعه جمع آوري گرديده است نتايج نشان مي دهد که اکثر مديران مدارس از نظر معلمان داراي مهارت هاي مديريتي در حد زياد هستند، و همچنين بين مهارت هاي مديران و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان رابطه معني داري مشاهده نگرديد. |
كليد واژه: |
![]() |
نسخه قابل چاپ |