پاسخ به:مقالات روانشناسی
یک شنبه 10 اردیبهشت 1391 11:05 PM
5 : روانشناسي و علوم تربيتي بهار و تابستان 1383; 34(1):99-127. |
ارزيابي كيفيت دورههاي آموزشي مؤسسات ارائه دهنده خدمات آموزشي به شركت ايران خودرو |
ابيلي خدايار,هداوندي محمدرضا |
هدف تحقيق حاضر ارزيابي كيفيت دورههاي آموزشي مؤسسات ارائه دهنده خدمات ا,وزشي به شركت ايران خودرو با استفاده از الگوي (CIPP) در سالهاي 79 و 80 است. اين تحقيق از نوع ارزيابانه است. جامعه آماري از پنج زير جامعه 1) آموزش ديدگاه 2) سرپرستان 3) مديران ادارات 4) مدرسان، و 5) مديران اجرايي مؤسسات آموزشي تشكيل شده است. نمونه مورد بررسي شامل 528 كارمند، 126 سرپرست، 9 مدير اداره، 8 مدير اجرايي، 72 مدرس و 8 مؤسسه آموزشي است. روش نمونه گيري شمارش كامل افراد و از نوع تصادفي طبقهاي است. ابزار مورد استفاده پرسشنامه و فرم مصاحبه بوده است. روش آماري 1) مركز آموزش و تحقيقات صنعتي ايران و 2) شركت كنترونيك؛ در زمينه كامپيوتر 1) شركت داده پردازي و 2) انستيتو ايز ايران؛ در زمينه اداري مالي بازرگاني 1) مؤسسات مطالعات و پژوهشهاي بازرگاني و 2) انجمن حسابداران خبره ايران؛ در زمينه مديريت و سرپرستي، سازمان مديريت صنعتي؛ و سرانجام در زمينه زبان انگليسي، لينگافن همگي در سطح نسبتا مطلوب ارزيابي قرار دارند. |
كليد واژه: |
![]() |
نسخه قابل چاپ |