0

مقالات روانشناسی

 
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:مقالات روانشناسی
یک شنبه 10 اردیبهشت 1391  11:04 PM

 

 3 : روانشناسي و علوم تربيتي بهار و تابستان 1383; 34(1):57-76.
 
بررسي رابطه ارزشيابي دانشجويان دانشكده روان شناسي و علوم تربيتي از تدريس استادان با ميانگين نمرات ‌آنان از درس استادان در سالهاي تحصيلي 78-77 تا 80-79
 
كرم دوست نوروزعلي*
 
 
 در اين پژوهش رابطه ميان ميانگين نمرات ارزشيابي دانشجويان دوره كارشناسي دانشكده روان شناسي و علوم تربيتي از تدريس استادان با ميانگين نمرات آنان در دروس تدريس شده در سال هاي 80-79 بررسي شد و براي حدود 450 درس تدريس شده كه نمره ارزشيابي آنان نيز در دسترس بود همبستگي بسيار ضعيفي (0.135 = R ) در سطح معني داري 0.003 مشاهده گرديد. علاوه بر آن، بين ميانگين نمرات دروس و ميانگين نمرات ارزشيابي هر يك از چهار سوال اول فرم ارزشيابي استاد، ضريب همبستگي پيرسون محاسبه شد كه به جز سؤال دوم (توانايي استاد در بيان و تفهيم مطالب) كه همبستگي مثبت و ضعيفي (0.168= R ) را در سطح معني داري 0.004 نشان مي داد، در سه مورد ديگر رابطه معني داري مشاهده نگرديد. نتيجه جالب توجهي كه از مقايسه نمرات دروس متفاوت تدريس شده بود به وسيله استادان دانشكده به دست آمد نشان مي دهد كه ميانگين نمرات دروس مختلف مستقل از استاد درس نيست.
 
كليد واژه: 
 
 

 نسخه قابل چاپ

 
 
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها