پاسخ به:مقالات روانشناسی
یک شنبه 10 اردیبهشت 1391 9:04 PM
3 : روان شناسي كاربردي تابستان 1388; 3(2 (پياپي 10)):48-65. |
رابطه بين متعلقات مهم، نظام ارزشي و نگرش هاي خريد کردن دانشجويان دانشگاه اصفهان |
كاظمي مليحه السادات*,نوري ابوالقاسم,عريضي حميدرضا |
* دانشگاه اصفهان |
هدف: پژوهش تعيين رابطه نظام ارزشي مصرف کنندگان بر نگرش هاي آنها حين فرايند تصميم گيري، و بر متعلقات به عنوان فرايندهاي پس از خريد کردن بود. |
كليد واژه: خريد کردن، متعلقات، نظام ارزشي، نگرش ها |
نسخه قابل چاپ |