پاسخ به:مقالات روانشناسی
یک شنبه 10 اردیبهشت 1391 9:03 PM
1 : روان شناسي كاربردي پاييز 1388; 3(3 (پياپي 11)):7-19. |
اثر مداخله هاي نوروسايکولوژي در کارآمدي خواندن و نوشتن دانش آموزان ابتدايي دچار نارساخواني تحولي نوع زنان شناختي: مطالعه موردي |
باعزت فرشته* |
* دانشگاه شهيد بهشتي |
هدف اين پژوهش تعيين تاثير مداخله هاي نوروسايکولوژي در کارآمدمي خواندن و نوشتن دانش آموزان نارساخوان تحولي نوع زبان شناختي بود. |
كليد واژه: خواندن، دانش آموزان، نوروسايکولوژي، نوشتن، نارساخواني، زبان شناختي |
نسخه قابل چاپ |