پاسخ به:مقالات روانشناسی
یک شنبه 10 اردیبهشت 1391 8:53 PM
4 : روان شناسي كاربردي بهار 1390; 5(1 (پياپي 17)):57-68. |
مقايسه جهت ترسيم اشکال متحرک توسط کودکان پيش دبستاني و دبستاني با توجه به دست برتري آن ها |
علي بخشي سيده زهرا*,علي پور احمد,رضايي كارگر فلور |
* دانشگاه پيام نور تهران |
هدف: هدف پژوهش تعيين و مقايسه جهت ترسيم اشکال متحرک در کودکان پيش دبستاني و دبستاني با توجه به دست برتري آن ها بود. |
كليد واژه: اشکال متحرک، پيش دبستاني، جهت، دبستاني، دست برتري |
نسخه قابل چاپ |