پاسخ به:مقالات روانشناسی
یک شنبه 10 اردیبهشت 1391 8:47 PM
6 : روان شناسي تربيتي (روانشناسي و علوم تربيتي) تابستان 1386; 2(8):115-134. |
مقايسه پيشرفت مهارت نوشتن در دانش آموزان با اختلال نارسايي توجه/بيش فعالي و عادي پايه اول ابتدايي |
علي زاده حميد,بهمني طاهره,مفيدي فرخنده |
هدف: پژوهش حاضر به منظور مقايسه پيشرفت مهارت نوشتن در دانش آموزان با اختلال نارسايي توجه / بيش فعالي و عادي پايه اول ابتدايي انجام شده است. |
كليد واژه: اختلال نارسايي توجه، بيش فعالي، نوشتن، املا، انشا، پايه اول ابتدايي |
![]() |
نسخه قابل چاپ |