پاسخ به:مقالات روانشناسی
جمعه 8 اردیبهشت 1391 11:58 PM
7 : دانش و پژوهش در روان شناسي كاربردي پاييز 1386; 9(33):131-148. |
رابطه کيفيت زندگي والدين با عملکرد مدرسه اي دانش آموزان مقطع ابتدايي شهر اصفهان 1386 ـ 1385 |
رضايي فاطمه,احدي حسن,شريفي حسن پاشا,كريمي يوسف |
هدف از اين پژوهش، بررسي رابطه کيفيت زندگي والدين با عملکرد مدرسه اي دانش آموزان مقطع ابتدايي شهر اصفهان است. روش پژوهش از نوع همبستگي است. براي اجراي اين طرح ابتدا جامعه دانش آموزان مدارس دولتي شهر اصفهان مشخص و با استفاده از روش نمونه گيري خوشه اي چند مرحله اي تعداد 494 دانش آموز و به همين تعداد والدين آنان انتخاب شدند. سپس پرسشنامه کيفيت زندگي والدين را والدين دانش آموزان و پرسشنامه عملکرد مدرسه اي دانش آموزان را معلمان آنها پاسخ دادند. |
كليد واژه: کيفيت زندگي والدين، عملکرد مدرسه اي دانش آموزان، ويژگي شناختي، ويژگي عاطفي، ويژگي اجتماعي، ويژگي رواني ـ حرکتي، ويژگي کلامي |
![]() |
نسخه قابل چاپ |