پاسخ به:مقالات روانشناسی
یک شنبه 3 اردیبهشت 1391 5:09 PM
6 : پژوهش هاي نوين روانشناختي (روانشناسي دانشگاه تبريز) تابستان 1390; 6(22):103-126. |
بررسي رابطه ساختاري کارکرد خانواده و عزت نفس با پيشرفت تحصيلي در دختران دبيرستاني |
نجمي سيدبدرالدين,فيضي آوات |
خانواده به گونه هاي مختلف مي تواند جهت گيري انگيزشي نوجوان را در راستاي اهدافش متاثر سازد. ترک تحصيل، افت تحصيلي، گريز از مدرسه از جمله پديده هايي است که توجه نظام آموزشي - تربيتي جامعه را به خود معطوف مي سازد. به اين لحاظ پژوهش حاضر با هدف تحليل روابط ساختاري متغيرهاي کارکرد خانواده و عزت نفس فرد با پيشرفت تحصيلي دختران نوجوان انجام گرفت. |
كليد واژه: پيشرفت تحصيلي، شکست تحصيلي، کارکرد خانواده، عزت نفس، رگرسيون چندگروهي متغيرهاي پنهان |
نسخه قابل چاپ |