پاسخ به:مقالات روانشناسی
جمعه 25 فروردین 1391 11:08 AM
سينا حميد |
همايش ملي روانشناسي و كاربرد آن در جامعه 1387;آبان 1387(1) |
کلید واژه: خلاقيت و نوآوري، يادگيري سازماني |
خلاصه:
اين پژوهش به دنبال بررسي ديدگاه مديران به خلاقيت و نوآوري با يادگيري سازماني در دبيرستان هاي ناحيه يک شهر شيراز در سال تحصيلي 1386 -87 انجام شد. روش پژوهش زمينه يابي بود. جامعه آماري پژوهش مديران دبيرستان هاي دخترانه و پسرانه (دولتي و غير انتفاعي) ناحيه يک شهر شيراز به تعداد 150 نفر بود و چون جامعه آماري کوچک بود، حجم نمونه با حجم جامعه آماري برابر گرفته شد. ابزار گردآوري اطلاعات پرسشنامه بود. داده ها با استفاده از آزمون خي دو تحليل شد و نتايج نشان داد که بين ديدگاه مديران به خلاقيت و نوآوري با يادگيري سازماني در سطح 0.01 رابطه وجود دارد و همبستگي بدست آمده مثبت و مستقيم است |