0

مقالات تجارت الکترونیکی

 
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:مقالات تجارت الکترونیکی
جمعه 25 فروردین 1391  10:26 AM

 48: مديريت تغيير و تحول در کسب و کار الکترونيکي
صفرلي مسعود
همايش ملي تجارت الكترونيكي  1386;3 و 4 آذر ماه 1386(4)
کلید واژه:  پارادايم، روش ارزيابي متوازن، سازمان استراتژي محور، تيم مديريت، منظر
خلاصه:

 

 

اقدام اساسي به منظور ايجاد يک تحول پايدار، تغيير باورها و چارچوب هاي ذهني است، مسلما باورهاي امروز ما در دنياي آينده، کاملا تغيير خواهد يافت. انسان در چارچوب پارادايم(paradigm) - مجموعه اي از تفکرات، تصورات و ارزش هايي است که يک بينش از واقعيت را شکل مي دهد- مي انديشد و قضاوت مي کند. آنهايي که بر پارادايم هاي قبلي وابسته اند و در مقابل تغيير از خود مقاومت نشان مي دهند، معمولا از درک حقايق خارج از پارادايم محرومند، وانسان هايي که مي توانند به دنياي خارج از پارادايم بينديشند نشان از خلاقيت و نوآوري آن هاست. بسياري از سازمان ها نشان داده اند که رويکردهاي موفقيت آميز گذشته نمي تواند مبنايي براي موفقيت امروز باشد. سازمان هاي موفق در جهان امروز، سازمان هايي هستند که تغيير و تحول را در چارچوب تشکيلاتي خود بگنجانند. بر کسي پوشيده نيست که بنيان هر سازمان بر پايه برآورده سازي نيازهاست و از آنجايي که نياز انسان ها دايم در حال تغيير و يا ميل به سمت نياز جديد است، بنابراين لزوم تحول در سازمان ها همواره ديده مي شود و احساس نياز به مديريت بر روي اين تحولات بيش از پيش خود را نشان مي دهد.

 
 
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها