0

مقالات تجارت الکترونیکی

 
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:مقالات تجارت الکترونیکی
جمعه 25 فروردین 1391  10:08 AM

 18: فرايند مديريت استراتژيک در کسب و کار هاي الکترونيکي
محسني مقدم مرتضي
همايش ملي تجارت الكترونيكي  1386;3 و 4 آذر ماه 1386(4)
کلید واژه: 
خلاصه:

 

سازمان هاي کوچک و متوسط که با مدل تجارت الکترونيک سازگار مي شوند بايستي اغلب يک تغييرات برجسته اي را در مراحل تجاري سازمانشان درست کنند و به اين طريق با مشتري ها و تامين کننده ها معامله کنند. کوتاهي در جهت اين دسته از تغييرات مي تواند تهديدي براي وجود سازمان ها باشد و اين است که طرح ريزي هاي استراتژيک اين چنين مهم است. مراحل مديريت استراتژيک تجارت الکترونيک بر پايه مدل تجارت سنتي و استراتژي مديريتي است. اين مراحل سيستماتيک در برگيرنده 4 مرحله وابسته دروني است.
اناليز محيط هاي داخلي و خار جي
انتخاب استراتژي تجارت الکترونيک
انجام استراتژي تجارت الکترونيک
ارزيابي ميزان موفقيت استراتژي تجارت الکترونيک

 
 
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها