پاسخ به:مقالات بازاریابی خدمات مالی
پنج شنبه 24 فروردین 1391 4:42 PM
منطقي پور مسعود، شايسته شيرين |
كنفرانس بين المللي بازاريابي خدمات مالي 1389;6-7 آذر، 1389(2) |
کلید واژه: |
خلاصه:
در اﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺳﻌﻲ ﻣﻴﺸﻮد ﺗﺎ ﺻﺮﻓﺎ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از اﻃﻼﻋﺎت ﺑﻴﻤﻪ ﻣﺮﻛﺰي ج.ا.ا و ﻫﻤﻴﻨﻄﻮر روش ﺗﺤﻠﻴﻞ ﻓﺮاﻳﻨﺪ ﺳﻠﺴﻠﻪ ﺑﻪ ﺗﺤﻠﻴﻞ ﻧﻘﺎط ﺿﻌﻒ و ﻗﻮت واﺣﺪ ﻫﺎي ﻣﺘﻔﺎوت ﻛﺴﺐ و ﻛﺎر (رﺷﺘﻪ ﻫﺎي ﻣﺘﻔﺎوت ﺑﻴﻤﻪ اي) ﻣﻮﺟﻮد در ﺷﺮﻛﺖ «ﺑﻴﻤﻪ اﻳﺮان» ﺑﺰرﮔﺘﺮﻳﻦ ﺷﺮﻛﺖ ﻓﻌﺎل در ﺻﻨﻌﺖ ﺑﻴﻤﻪ ﻛﺸﻮر ﺑﭙﺮدازﻳﻢ. ﻛﻪ ﺑﺮ اﺳﺎس آن ﻫﻢ راﻫﻜﺎري ﺑﺮاي ﺗﺤﻠﻴﻞ واﺣﺪ ﻫﺎي ﻛﺴﺐ و ﻛﺎر در اﺧﺘﻴﺎر ﻣﺪﻳﺮان و ﺳﻬﺎم داران ﺳﺎﻳﺮ ﺷﺮﻛﺖ ﻫﺎي ﺑﻴﻤﻪ ﻛﻪ ﺑﺪون ﺷﻚ ﺑﺎ ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﻓﺮاﻳﻨﺪ ﺧﺼﻮﺻﻲ ﺳﺎزي ﻧﻴﺎز ﺑﻪ ﻣﺪل ﻫﺎي ﺑﺴﻴﺎر ﻛﺎﻣﻠﻲ ﺑﺮاي ارزﻳﺎﺑﻲ واﺣﺪﻫﺎي ﻛﺴﺐ و ﻛﺎر ﺧﻮد و ﺳﻨﺠﺶ ﻋﻤﻠﻜﺮد آﻧﻬﺎ ﻫﻢ از دﻳﺪﮔﺎه ﺳﻮد آوري و ﻫﻢ از دﻳﺪﮔﺎه ﺗﻮاﻧﺎﻳﻲ ﺟﺬب ﺑﺎزار ﺧﻮاﻫﻨﺪ داﺷﺖ ﻗﺮار داده ﺷﻮد و ﻫﻢ ﺑﻪﻋﻨﻮان رﻫﺒﺮ ﺑﺎزار ﺑﻴﻤﻪ، ﺑﺎ ﺳﻬﻢ 49.8 درﺻﺪي ﺑﺘﻮان ﺑﻪ ﻧﻮﻋﻲ ﺑﻪ ارزﻳﺎﺑﻲ ﻛﻠﻴﺖ ﺻﻨﻌﺖ ﺑﻴﻤﻪ ﻛﺸﻮر ﭘﺮداﺧﺖ |