0

مقالات بازاریابی خدمات مالی

 
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:مقالات بازاریابی خدمات مالی
پنج شنبه 24 فروردین 1391  4:41 PM

 17: ﻣﺪل ﻣﻔﻬﻮﻣﻲ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺟﺪﻳﺪ ﻣﺎﻟﻲ
سعيدي علي، بيك زاده عباسي فرزانه
كنفرانس بين المللي بازاريابي خدمات مالي  1389;6-7 آذر، 1389(2)
کلید واژه: 
خلاصه:

ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲﺧﺪﻣﺎت ﻣﺎﻟﻲ ﻣﻮﺿﻮﻋﻲ ﻧﺴﺒﺘﺎ ﻧﻮ در داﻧﺶ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ اﺳﺖ، ﺑﻪ دﻟﻴﻞ ﺗﻐﻴﻴﺮات ﺳﺮﻳﻊ در وﺿﻌﻴﺖ ﺗﻜﻨﻮﻟﻮژي و ﺗﻤﺎﻳﻼت ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن، ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎ ﻣﺎﻟﻲ ﻧﻤﻲ ﺗﻮاﻧﺪ ﻫﻤﻮاره ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﻣﻮﺟﻮد ﺧﻮد ﺗﻜﻴﻪ ﻛﻨﺪ. ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن در ﺟﺴﺘﺠﻮي ﺧﺪﻣﺎت ﺟﺪﻳﺪﺗﺮ ﻫﺴﺘﻨﺪ و ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎ ﻧﺎﭼﺎرﻧﺪ ﺧﺪﻣﺎت ﺟﺪﻳﺪي ارايه ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ، ﻛﻪ ﺟﻮاﺑﮕﻮي ﻧﻴﺎزﻫﺎ، ﺳﻠﻴﻘﻪ ﻫﺎ و اﻧﺘﻈﺎرات ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﺎﺷﺪ. ﺑﻪ ﻫﻤﻴﻦ دﻟﻴﻞ اﻳﻦ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎي ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﺟﺪﻳﺪ ﻧﻴﺎز دارﻧﺪ. ﻣﻮﺿﻮع ﻣﻮرد ﺑﺤﺚ در اﻳﻦ ﺗﺤﻘﻴﻖ ﻋﻤﻖ ﺑﺎزار (ﻣﺤﺼﻮل ﺟﺪﻳﺪ) ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ. ﻧﮕﺎرﻧﺪﮔﺎن اﻳﻦ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺗﻼش داﺷﺘﻪ ﺗﺎ ﺑﺎ ﻣﺮور و ﻛﻨﻜﺎش در ادﺑﻴﺎت اﻳﻦ ﻣﻮﺿﻮع، ﺑﻪ ارايه ﻓﺮاﻳﻨﺪي ﺟﻬﺖ ﺗﻮﺳﻌﻪ و ﻃﺮاﺣﻲ ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺎﻟﻲ ﺟﺪﻳﺪ ﺑﭙﺮدازﻧﺪ. ﺟﺴﺘﺠﻮي ﻓﺮاواﻧﻲ در ﺻﻔﺤﺎت ﻣﺠﻼت، ﻛﺘﺐ و اﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ﺻﻮرت ﮔﺮﻓﺘﻪ و ﻓﺮاﻳﻨﺪﻫﺎي ﺑﺴﻴﺎري ﻣﻮرد ﺗﺤﻠﻴﻞ ﻗﺮار داده ﺷﺪه اﻧﺪ.
ﺑﺨﺶ اول ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺑﻪ ﺗﻮﺿﻴﺢ ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ، ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺎﻟﻲ، وﻳﮋﮔﻴﻬﺎي ﺧﺪﻣﺎت، و ﻓﺮاﻳﻨﺪ ارايه ﺧﺪﻣﺎت ﺟﺪﻳﺪ ﻣﻲ ﭘﺮدازد، در ﺑﺨﺶ دوم ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺑﺮﺧﻲ ازﻣﺪل ﻫﺎي ارايه ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺎﻟﻲ ﺟﺪﻳﺪﻣﻄﺮح ﻣﻲ ﺷﻮد و در ﺑﺨﺶ ﺳﻮم ﻣﺪل ﭘﻴﺸﻨﻬﺎدي ﺑﺮ اﺳﺎس ﻣﺪل ﻫﺎي ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺷﺪه و ﺗﺠﺎرب ﻧﻮﻳﺴﻨﺪﮔﺎن ارايه ﻣﻲ ﮔﺮدد

 
 
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها