0

مقالات بازاریابی خدمات مالی

 
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:مقالات بازاریابی خدمات مالی
پنج شنبه 24 فروردین 1391  4:40 PM

 12: شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر برجذب مشتري از طريق دستگاه هاي ATM
همتي محمد، شاه حسيني مهسا، جاويدنيا مجتبي
كنفرانس بين المللي بازاريابي خدمات مالي  1389;6-7 آذر، 1389(2)
کلید واژه:  دﺳﺘﮕﺎه ﺧﻮدﭘﺮداز (ATM)، ﻋﻮاﻣﻞ ﺟﺬب ﻛﻨﻨﺪه، ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺎﻧﻊ، ﻣﺸﺘﺮي، AHP ﮔﺮوﻫﻲ فازي، TOPSIS ﻓﺎز
خلاصه:

در اين مقاله با استفاده از پيشينه تحقيق و نظر متخصصان، 19 عامل (8 عامل جذب كننده و 11 عامل مانع) موثر بر تمايل مشتري در شناسايي شد. جامعه آماري، استفاده كنندگان از كارت هاي الكترونيكي عضو شبكه شتاب در سطح شهرستان گرمسار ATM استفاده از مي باشند. با استفاده از تحليل سلسله مراتبي داده هاي گروهي فازي و تاپسيس فازي عوامل اولويت بندي شد ه است. در پايان عوامل به، «تاثير عموم تبليغات در عدم استفاده» و «كند بودن سرعت سيستم»، «ATM خرابي دستگاه»، «ميزان دسترسي در سطح شهر» عنوان مهمترين عوامل معرفي شده اند.

 
 
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها