پاسخ به:مقالات بازاریابی خدمات مالی
پنج شنبه 24 فروردین 1391 4:40 PM
همتي محمد، شاه حسيني مهسا، جاويدنيا مجتبي |
كنفرانس بين المللي بازاريابي خدمات مالي 1389;6-7 آذر، 1389(2) |
کلید واژه: دﺳﺘﮕﺎه ﺧﻮدﭘﺮداز (ATM)، ﻋﻮاﻣﻞ ﺟﺬب ﻛﻨﻨﺪه، ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺎﻧﻊ، ﻣﺸﺘﺮي، AHP ﮔﺮوﻫﻲ فازي، TOPSIS ﻓﺎز |
خلاصه:
در اين مقاله با استفاده از پيشينه تحقيق و نظر متخصصان، 19 عامل (8 عامل جذب كننده و 11 عامل مانع) موثر بر تمايل مشتري در شناسايي شد. جامعه آماري، استفاده كنندگان از كارت هاي الكترونيكي عضو شبكه شتاب در سطح شهرستان گرمسار ATM استفاده از مي باشند. با استفاده از تحليل سلسله مراتبي داده هاي گروهي فازي و تاپسيس فازي عوامل اولويت بندي شد ه است. در پايان عوامل به، «تاثير عموم تبليغات در عدم استفاده» و «كند بودن سرعت سيستم»، «ATM خرابي دستگاه»، «ميزان دسترسي در سطح شهر» عنوان مهمترين عوامل معرفي شده اند. |