0

مقالات بازاریابی خدمات مالی

 
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:مقالات بازاریابی خدمات مالی
پنج شنبه 24 فروردین 1391  4:40 PM

 8: بررسي تاثير ارزش ويژه نام و نشان تجاري بر تداوم و ترويج ارتباط مشتريان در صنعت بانكداري
باورصاد بلقيس، توان بخش حسام الدين، علي آبادي بهزاد
كنفرانس بين المللي بازاريابي خدمات مالي  1389;6-7 آذر، 1389(2)
کلید واژه:  ارزش ويژه نام و نشان تجاري، وفاداري به نام و نشان تجاري،كيفيت درك شده، تداعي گرها، آگاهي از نام و نشان تجاري
خلاصه:

تحقيق حاضر به بررسي تاثير ارزش ويژه نام و نشان تجاري بر تداوم و ترويج ارتباط مشتريان در صنعت بانكداري ميپردازد. تداوم و ترويج مشتريان شامل توصيه به ديگران براي استفاده از خدمات آن بانك و استفاده از ساير خدمات بانك در نظر گرفته شده است. نام و نشان تجاري بانكها به عنوان محرك انتخاب شده است تا تاثير هر يك از ابعاد ارزش ويژه نام و نشان تجاري بر تداوم و ترويج مشتريان سنجيده شود. تحقيق حاضر مبتني بر مدل آكر ميباشد كه تاثير چهار بعد ارزش ويژه برند بر تمايل مشتريان بانك سنجيده ميشود. در اين پژوهش با استفاده از روش تحقيق مدل ساختاري، نمونه 971 نفري از مشتريان كليه شعب بانكهاي تهران با استفاده از پرسشنامه مورد بررسي قرار گرفت. كه نتايج نشان ميدهد تمايل مشتريان به پذيرش خدمات بانكي بوده تحت تاثير مستقيم ارزش ويژه نام و نشان تجاري ميباشد

 
 
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها