پاسخ به:مقالات بازاریابی خدمات مالی
پنج شنبه 24 فروردین 1391 4:38 PM
ميرجلالي فرشته السادات، عبداله زاده رضا، كريم محمدرضا |
كنفرانس بين المللي بازاريابي خدمات مالي 1389;6-7 آذر، 1389(2) |
کلید واژه: استراتژي (راهبرد)، اندازه گيري عملكرد، كارت امتيازي متوازن، كنترل فازي، گراديان نزولي، رگرسيون |
خلاصه:
بي شك يكي از اصلي ترين عوامل موفقيت در امر بازاريابي و رقابت توجه مديران موسسات مالي به ارزيابي و كنترل عملكرد سازمان تحت نظارت خود مي باشد. راهبردهاي بكار برده شده جهت نيل به اهداف در سازمان، همواره نياز به بررسي و ارزيابي دارند تا عملكردي مطابق با آنچه كه از تدوين و اجراي آنها پيش بيني شده است، داشته باشند. يكي از روشها و ابراز مي باشد كه در آن سازمان هم از جنبه مالي و هم از جنبه هاي غير مالي (BSC) نوين ارزيابي عملكرد كارت امتيازي متوازن مورد ارز يابي قرار مي گيرد. استفاده از تئوري فازي در كارت امتيازي متوازن مي تواند علاوه بر كنترل دقيق عوامل موثر برعملكرد سازمان تصوير روشني از آن را ارايه نمايد. در اين مقاله با استفاده از روش فازي شاخص هاي كيفي سنجش را به شاخص هاي كمي تبديل نموده و از طريق كنترل فازي يك مدل هوشمند ارزيابي عملكرد ارايه مي نماييم اين مدل در مقايسه با مدلهاي سنتي داراي خطاي بسيار ناچيزي مي باشد |