پاسخ به:دانلود مقالات حمل و نقل ریلی
سه شنبه 22 فروردین 1391 4:46 PM
حاج فتح علي عباس، سپهري محمدمهدي |
همايش حمل و نقل ريلي 1385;17-16 آبان، 1385(8) |
کلید واژه: CRM – CRM تحليلي- CRM عملياتي، طراحي نرم افزار، طراحي CRM با UML |
خلاصه:
مديريت ارتباط با مشتري (CRM) مفهوم نسبتا جديدي از رويكرد توجه به خواسته هاي مشتري مي باشد كه با پيشرفتهاي وسيع IT، نرم افزارهاي خاص آن در حال توسعه هستند. در اين مقاله ضمن بيان مفاهيم مرتبط با CRM، ابعاد و عوامل اصلي طراحي نرم افزارهاي CRM بررسي شده و تعامل اجزاي اصلي طراحي CRM بيان مي شود. در ادامه، چارچوبي براي طراحي نرم افزار CRM يك سازمان حمل مسافري ارايه مي شود که در آن چگونگي نفوذ CRM در قالب بخشهاي داده ها، بانكهاي اطلاعاتي، فرآيندهاي تحليلي و عملياتي، واحدهاي ارتباط مستقيم با مشتري، پشتيباني، نتايج و گروه ذي نفعان تشريح شده است. استفاده از زبان UML براي بيان چارچوب ارايه شده اين امكان را فراهم مي كند كه نرم افزارهاي خاص عملياتي براي ارتباط و پردازش اطلاعات جهت اجراي CRM در سازمان مورد نظر فراهم شود. روش بكار گرفته شده براي طراحي چارچوب CRM مي تواند به عنوان الگويي براي ساير سازمانها به كار برده شود. |
ياسري ابراهيم |
همايش حمل و نقل ريلي 1385;17-16 آبان، 1385(8) |
کلید واژه: |
خلاصه:
با توجه به سهم اندک جابجايي کانتينر توسط حمل و نقل ريلي در اين مقاله سعي شده ابتدا حمل و نقل چند وجهي معرفي شود و از آنجاييکه حمل و نقل چند وجهي در کالاهاي عمده، فقط با کانتينر ميسر و مقرون به صرفه مي باشد لذا مزاياي حمل کالا با کانتينر، روند تجارت کانتينر تا سال 2006 در دنيا توضيح داده شده است پس براي اثبات اينکه جهان نيز به سمت حمل و نقل کانتينري روي آورده است، ظرفيت و عملکرد چند بندر کانتينري در مناطق مختلف دنيا و ظرفيت کشتيهاي کانتينر بر و روند گسترش آن ذکر شده است و در انتها به داخل کشور و بندر شهيد رجايي بعنوان بزرگترين بندر عملياتي ايران توجه داده شده و به مشکلات حمل و نقل ريلي وسهم اندک آن با توجه مزيتهاي بالقوه اين شيوه حمل و در نهايت پيشنهاداتي جهت افزايش سهم حمل و نقل ريلي در زمينه کانتينر ارايه شده است. |