پاسخ به:دانلود مقالات صنعتی
سه شنبه 22 فروردین 1391 4:20 PM
نعمتي زيارت علي، ماله ميرچگيني يحيي، اورند انور |
همايش بين المللي مراكز تحقيق و توسعه (جهاني شدن تحقيق و توسعه) 1386;4-5 تير، 1386(1) |
کلید واژه: استراتژي، صنعت سراميك، اولويت بندي، ماتريس برنامه ريزي |
خلاصه:
از جمله ضرورتهاي تضمين بقا و توسعه شركت ها و سازمانها داشتن استراتژي و برنامه عملي براي پياده نمودن آنهاست. موفقيت در اين مسير، مستلزم همراهي، همياري و همفكري كليه عوامل دروني و بيروني شركت ها و سازمانهاست كه با توجه به شناخت دقيق و عملي از وضعيت داخلي، منطقه اي جهاني بايد صورت گيرد. با توجه به اهميت و آينده صنعت كاشي و سراميك در كشور وجهان، وضعيت تكنولوژيك و فني، سطح توليد و منابع انساني آن، به نظر مي رسد كه در ميان شرکتهاي رقيب شركت کاشي و سراميک سينا به دوران بلوغ و خود باوري رسيده و انتظار مي رود كه با اجرا برنامه هاي عملي طراحي شده در راستاي استراتژيك هاي تدوين شده، به دستاوردهاي خوبي در سطح كشور و جهان دست يافته و به عنوان عاملي در جهت ارتقا موقعيت كشور جمهوري اسلامي ايران تا سطح 5 كشور برتر جهان در اين صنعت باشد. نگاه شركت سينا به وضعيت توليد و بازار مصرف داخلي و خارجي، نگاه رقابتي است نه تهديد. مديريت شركت اين وضعيت را چالش فرارو مي داند جهت ارتقا و جهش. |