انگيزه كسب معارف در مدارس قرآن افزايش يابد
چهارشنبه 19 مهر 1391 11:19 PM
معاون آموزش و پرورش كرمان خواستار شد: انگيزه كسب معارف در مدارس قرآن افزايش يابد |
گروه اجتماعی: در زمينه مدارس قرآن بهصورت ويژه بايد فنداسيون قرآنی ريخته شود و فضا به شيوهای آماده شود كه انگيزه تحصيل و كسب معارف اسلامی در اين مدارس افزايش يابد. به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه كرمان، حميدرضا آرمان، معاون آموزش متوسطه ادارهكل آموزش و پرورش استان كرمان روز سهشنبه، 18 مهرماه در نشست همانديشی گروه آموزشی و پرورشی ادارهكل آموزش و پرورش کرمان گفت: بايد ارتباط مؤثر را به دبيران آموخت تا در ارتباط با دانشآموزان با مشكل مواجه نشوند. وی با اشاره به اينكه تمام مدارس ما بايد با توجه به راهكارهای سند تحول بنيادين مدارسی قرآن باشند، بيان كرد: در زمينه مدارس قرآن بهصورت ويژه بايد فنداسيون قرآنی ريخته شود و فضا به شيوهای آماده شود كه انگيزه تحصيل و كسب معارف اسلامی در اين مدارس افزايش يابد. معاون آموزش متوسطه ادارهكل آموزش و پرورش استان كرمان اظهار كرد: از اين پس حوزه آموزشی و حوزه پرورشی در كنار هم بهعنوان دو ركن اساسی آموزش و پرورش و در راستای تحقق اهداف سند تحول گام برمیدارند. حجتالاسلام علیاكبر مختارآبادی گفت: در زمينه مدارس قرآن بهصورت ويژه باید فنداسيون قرآنی ريخته شود و فضا به شيوهای آماده شود كه انگيزه تحصيل و كسب معارف اسلامی در اين مدارس افزایش يابد. معاون پرورشی ـ فرهنگی ادارهكل آموزش و پرورش استان كرمان نيز هدف از تشكيل اين نشست را تصميمگيری برای تربيت صحيح دانشآموزان دانست و گفت: مجموعه آموزشی و پرورشی مجموعهای است كه در هم ادغام شده و قابل انفكاك نيست. |
مدیریت:تالارهای دانشگاه،دانشجو
مدیریت سابق تالارهای تلفن همراه
صفحه اختصاصی:
اولین مدرسه عشق که تأسیس شد / درس عشق علی و فاطمه تدریس شد
گـل ادم چـو سـرشـتن به کاه ازلــی / اولـین کلمه که آمـوختند علـی بود علـی