پاسخ به:دانلود مقالات اقتصادی 6
چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 7:44 PM
2 : تحقيقات اقتصادي تابستان 1387; 43(83):17-40. |
بررسي رابطه بين بازارگرايي و عملکرد بانک هاي تجاري ايران |
ديواندري علي,سيدجوادين سيدرضا,نهاونديان محمد,آقازاده هاشم* |
* دانشگاه تهران |
مطالعات نظري حاکي از اثر بازارگرايي بر عملکرد بانک هاي تجاري اند. در تحقيق حاضر بازارگرايي بانک هاي تجاري کشور به عنوان يک عامل موثر مورد توجه قرار گرفته و رابطه بين بازارگرايي و عملکرد بانک هاي تجاري بررسي شده است. در اين تحقيق، مدلي مفهومي ترسيم شده است که نشان دهنده ارتباط مستقيم و غير مستقيم (به واسطه ايجاد ارزش) بين بازار گرايي و عملکرد بانک هاي تجاري است. |
كليد واژه: بازارگرايي، ايجاد ارزش، عملکرد، رفتار هوشمند و پاسخ استراتژيک |
![]() |
نسخه قابل چاپ |