0

خدمات پس از فروش در ایران كیفیت مناسبی ندارد

 
mahmoodsafari
mahmoodsafari
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : خرداد 1390 
تعداد پست ها : 7673
محل سکونت : کهگیلویه و بویراحمد

خدمات پس از فروش در ایران كیفیت مناسبی ندارد
دوشنبه 22 اسفند 1390  2:32 AM

تهران-رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: خدمات پس از فروش در ایران تنها در حد یك شعار تبلیغاتی باقی مانده و از كیفیت مناسبی برخوردار نیست.

1390/12/21 - 17:48

به گزارش ایرنا از دبیرخانه چهارمین كنفرانس راهكارهای توسعه خدمات پس از فروش و گارانتی در ایران 'محمد طحان پور' ضمن اعلام این مطلب گفت: خدمات پس از فروش در ایران، از سطح مطلوب فاصله بسیاری دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح شبنم توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار كرد: اجرای این طرح می تواند از گسترش قاچاق كالا جلوگیری كند.

طحان پور با اشاره به مشكلاتی كه ممكن است در اجرای این طرح به وجود آید ، تصریح كرد: طرح شبنم از ابتدای امر قرار بود ، سال آینده اجرایی شود اما ممكن است قطعات و كالاهایی از گذشته وارد بازار شده باشند كه كد گذاری آنها كار ساده ای نخواهد بود.

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با تأكید بر اینكه بهبود و ارتقاء خدمات پس از فروش منفك از شرایط تولید نیست تصریح كرد: با توجه به نوسانات نرخ ارز اثرات نامناسبی از افزایش هزینه های حمل و سایر هزینه ها بر تولید تحمیل شده است.

طحان پور با اشاره به اینكه در گذشته مجوزهای بسیاری برای تولید در مناطق دورافتاده و محروم كشور صادر شده است ، گفت: انتقال تولید و محصول های تولیدی این واحدهای تولیدی مشمول هزینه های حمل و نقل بسیاری است و اگر مورد حمایت قرار نگیرند از گردونه تولید خارج خواهند شد.

وی با انتقاد از اینكه دولت اولویت واردات مواد اولیه را به كالاهای اساسی داده است، خاطرنشان كرد: تعطیلی كارخانجات تأثیر نامناسبی بر اشتغال خواهد داشت كه به مراتب از تهیه كالاهای اساسی مهم تر است.

تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها