پاسخ به:نكات تعميراتي عمومي براي مبتديان
سه شنبه 21 تیر 1390 8:55 AM
دریافت گوشی از مشتری:
در در یافت گوشی از مشتری باید دقت زیادی كردو مثل یك دكتر علت خرابی و سابقه قبلی تعمیرات را پرسید.
با دانستن موارد فوق گوشیها در تعمیر دسته بندی میشوند :
1 - گوشیهای ضربه خورده :
ما در گوشیها ضربه خورده بیشتر با دو مشكل شكستگی برد و لحیم سردی مواجه هستیم بس بدون دلیل دست به كار نرم افزاری نمیزنیم تا باعث خسارت شود .
2 - گوشیهای آب خورده:
در این قبیل گوشیها اولین قدم پیدا كردن محلهای آب خورده است سپس بر طرف كردن آب خوردگی در این موارد با سوختگی قطعات - لحیم سردی - در بعضی موارد مشكل نرم افزار مواجه هستیم.
3 - گوشیهای دستكاری شده :
توسط كاربر با نرم افزاری خاص و یا كار ناشیانه خراب میشود كه اقلب موارد نرم افزاری حل میشود .
4 - گوشیهایی كه بدون دلیل خاموش یا معیوب میشوند:
در این موارد باید از سابقه قبلی گوشی بطور كامل اگاهی داشت چون این خرابیها بیشتر از سوابق قبلی مثل آب خوردگی بدون سرویس یا تعمیرات ناقص و ضرباتی كه بعد ها خود رانشان میدهد میباشد
** دارالولایه **