گوشي LG KU990 معروف به Viewty، نمونهاي از اهميت به نيازهاي مشتري است؛ گوشياي با دوربين 5 مگاپيكسلي كه در اكتبر2007 وارد بازار شد. Viewty لذت گرفتن، ديدن و ويرايش تصاوير در يك صفحه نمايش LCD لمسي را فراهم كرد و مانعي بر سر راه ديگر نمونههاي گوشيهاي لمسي دوربيندار شد. همچنين اين گوشي باعث فروش ميليوني 17مدل ديگر گوشيهاي لمسي LG شد. اخيراً LG گوشي جديد500 LG KP معروف به Cookie معرفي كرده است كه براي مشترياني كه به دنبال تكنولوژي پيشرفته لمسي به همراه قيمت مناسب طراحي شده است .قابل ذكر است كه Cookieدر همه جا محبوبيت دارد و باعث رشد سهام LG ز 14درصد در ابتداي سال به 20درصد شده است. تعدادي از رقبا استراتژي LG را كپيبرداري كرده و گوشيهايي با قابليتهاي مشابه Cookie روانه بازار كردهاند. اين امر، ثابت ميكند LG داراي خلاقيت و نوآوري در بازار است.
Ki Wan Kim رئيس LG در بخش آسياي ميانه و آفريقا ميگويد: ما بسيار تلاش كرديم تا مشتريان خود را درك كنيم و پيشرفت محصولات ما بر پاية نيازهاي شخصي آنها صورت گيرد. به نظر ميرسد كه اين استراتژي مؤثر بوده و ما اكنون 20ميليون مشتري راضي و خشنود داريم و اميدواريم كه 20ميليون ديگر به جمع آنها افزوده شود. به منظور امكانات بيشتر و شخصيتر براي مشتريها بر روي گوشي، LG رابط كاربري S-class D3 را در ماه مارس عرضه كرد. S-class UI) D3).
اين رابط بر روي گوشيهايي با صفحه كاملاً لمسي معرفي شد. اولين گوشي با قابليت900 LG S-class، KM معروف به Arena بود كه در 4هفته اول عرضه در بازار 300.000دلار فروش كرد. ديگر مدلهاي مجهز به قابليت GC900 LG، S-class معروف به Viewty Smart كه دوربين 8 مگاپيكسلي دارد LG GD900، معروف به كريستال و730 LG GM گوشي هوشمند الجي به نام JOY هستند.
منبع:نشريه دنياي کامپيوتر و ارتباطات ،شماره 80.