پاسخ به:خبرهاي دنياي ديجيتال
دوشنبه 20 شهریور 1391 11:20 AM
کاربران سرویسهای اینترنتی در زمینه تعرفه و نرخ دسترسی به اینترنتی که دریافت میکنند ناراضی بوده و در بازه زمانی ۶ ماه نخست امسال چندین بار نارضایتی خود را از این طریق اعلام کردهاند.
معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات بیشترین آمار شکایات مردم از ارائهدهندگان سرویسهای ارتباطی را مربوط به عدم پوشش و آنتندهی ضعیف شبکههای موبایل درکشور عنوان کرد و گفت: برای رفع مشکل کیفیت شبکههای موبایل به اپراتورها چندین بار تذکر داده شده است.
رضوانی در گفتوگو با مهر، با اشاره به ثبت شکایات مردم از ارائهدهندگان سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات در سامانه جامع پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار داشت: عمده شکایات کاربران سرویسهای ارتباطی از ارائهدهندگان این سرویسها در ۶ ماهه نخست امسال مربوط به ضعف پوشش دهی در شبکههای تلفن همراه، نارضایتی از نصب آنتنهای موبایل –BTS – و مزاحمتهای تلفن همراه بوده است.
وی با بیان اینکه کاربران سرویسهای ارتباطی باید شکایات خود را در مورد سرویسهایی که دریافت میکنند ابتدا با اپراتورهای مربوطه در میان بگذارند، ادامه داد: شکایاتی که در سامانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به ثبت میرسد مربوط به آن دسته از شکایاتی می شود که از سوی اپراتور پاسخی به آن داده نشده است.
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با تاکید بر اینکه در بخش سرویسهای فناوری اطلاعات نیز عمده شکایات مطرح شده از سوی کاربران مربوط به کندی سرعت در زمان اتصال سرویس اینترنت و نیز مشکلات ناشی از سرعت اینترنت ارائه شده از شرکتهای اینترنتی است که با آنچه که کاربران از این سرویس انتظار دارند در پارهای اوقات متفاوت است.
رضوانی تصریح کرد: کاربران سرویسهای اینترنتی در زمینه تعرفه و نرخ دسترسی به اینترنتی که دریافت میکنند نیز ناراضی بوده و در بازه زمانی ۶ ماه نخست امسال چندین بار نارضایتی خود را از این طریق اعلام کردهاند.
وی با بیان اینکه به تمامی شکایات کاربران در اسرع وقت رسیدگی میشود و بارها اپراتورها را به دلیل شکایت کاربران جریمههای نقدی و غیرنقدی کردهایم، افزود: کاربران با مراجعه به پرتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و ثبت مشکل خود ابتدا شماره شناسهای دریافت کرده که از این طریق میتوانند مشکل خود را با اپراتور مربوطه در میان بگذارند و چنانچه از این طریق به نتیجه نرسیدند رگولاتوری خود وارد عمل شده و موضوع را پیگیری میکند.