بسم رب المهدی (عج)
توز
ي
ع حروف اسم (القدُّوس)
و
اين نظم با حروف
اسم
(القدوس)،
نيز مشاهده مي شود
:
ا ل ق د و س
:
قل هو الله أحد الله الصمد
2 1 3 2 3 3
لم يلد و لم يولد و لم يكن له
كفواً أحد
1 2 1 1 3 1 1 0 1 2 2
عدد توز
ي
ع حر
و
ف
(القدوس)
يعني
: 22101131121332312
هم مضرب هفت است :
22101131121332312 = 7 × 3157304445904616
اعجاز
ادامه دارد چرا که عدد حروف درهرايه به قرار زير است :
آية
1
آية 2
آية 3
آية 4
8 6 8 7
عدد توز
ي
ع حروف
(القدوس)
يعني
7868
مضرب هفت است
:
7868 = 7 × 1124
وسبحان الله العظيم!
خود
نظم تماماً
با هر دو اسم تکرار شده است آيا اين امر تصادفي است ؟ و مي پرسيم :
آيا براي انساني هر قدر هم توانا ممکن است که نصي ادبي با اين نظم عددي بيافريند ؟ در کتاب خداوند
عَزَّ وجَلَّ
هر قدر بگرديم خلل و اختلافي – چه دربلاغت ومعاني وچه در اعجاز علمي وعددي - نمي توانيم پيدا کنيم
وصدق الله سبحانه وتعالى عندما يقول عن كتابه:
(لا يَأْتِيهِ الْبَاطِلُ مِنْ بَيْنِ يَدَيْهِ وَلا مِنْ خَلْفِهِ تَنْزِيلٌ مِنْ حَكِيمٍ حَمِيدٍ)
[فصلت: 41/42].
نظم
شگرف دو اسم از
أسماء الله
اکنون در نظم متعاکس
توز
ي
ع حروف
دو
اسم:
(الخالق البارئ)
تأمل و تدبر کنيد که عدد
توز
ي
ع حروف
(الخالق)
و مقلوب عدد توزيع
حروف
(البارئ)
در سوره هر دو مضرب هفت هستند .
توز
ي
ع حروف اسم (الخالق) عَزَّ وجَلَّ
در
كلمات سور
ه
به روش پيشگفته عدد
حروف
(الخالق)
،
يعني
أي حروف ا ل خ ق
درسوره چنين است
:
قل هو الله أحد الله الصمد
2 0 3 1 3 2
لم يلد و لم يولد و لم يكن له كفواً أحد
1 1 0 1 1 0 1 0 1 1 1
و
عدد توز
ي
ع حروف اسم
(الخالق)
مضرب هفت
:
11101011011231302
= 7 × 15858715890186
توز
ي
ع حروف اسم (البارئ) تعالى
در
كلمات سور
ه
براي
حروف كلمة
(البارئ)
سبحانه وتعالى،
يعني
حروف
ا ل ب ر ي
اعداد چنين است
:
قل هو الله أحد الله الصمد
1 0 3 1 3 2
لم يلد و لم يولد و لم يكن له كفواً أحد
1 2 0 1 2 0 1 1 1 1 1
اگر
عدد
از راست به چپ (از
قل
به طرف
أحد
) خوانده شود عدد
: 10313212012011111
به دست مي آيد که مضرب هفت است :
10313212012011111 = 7 × 1473316001715873
تنوع وتعدد أسل
و
ب
هاي
اعجاز
عددي موجب ازدياد پيچيدگي معجزه عددي قرآن و
محال تر شدن تقليد اين معجزه توسط انسانهاست . براي همين مي تونا گفت که تعداد نظم هاي عددي اين کتاب بزرگ پايان ناپذير است
!
توز
ي
ع حروف اسم
(الخالق)
و
اسم
(البارئ)
ب
نحوي که ياد شد کارانسان نيست بلکه کار پروردگارانسانهاست .
و
با من به ع
ظم
ت
كلام
خدا بنگريد
:
(قُلْ لَوْ كَانَ الْبَحْرُ مِدَاداً لِكَلِمَاتِ رَبِّي لَنَفِدَ الْبَحْرُ قَبْلَ
أَنْ تَنْفَدَ كَلِمَاتُ رَبِّي وَلَوْ جِئْنَا بِمِثْلِهِ مَدَداً)
[الكهف:18/109]. و
اگردر بسياري از
أسماء الله الحسنى
تأمل کنيم اين نظم پابرجاست مثلا
ً
اسم
(البصير)
و اسم
(العدل)
از اين نظم پيروي مي کنند
...
به مواردديگر توجه فرماييد :
(المحصي)
و سوره اخلاص
اين بار سوره راکامل وبا بسمله و تعداد
حروف كلمة
(المحصي)
يعني
ا ل م ح ص ي
را درآن مي نويسيم
:
بسم الله الرحمن الرحيم قل هو الله أحد الله الصمد
1 3 4 5 1 0 3 2 3 4
لم يلد و لم يولد
و لم يكن له كفواً أحد
2 2 0 2 2 0 2 1 1 1 2
عدد توز
ي
ع حروف
(المحصي)
در کلمات سوره يعني
211120220224323015431
هم مضرب هفت است
:
211120220224323015431
= 7 × 30160031460617573633
اين نظم عجيب حتي دراجزاي سوره هم وجود دارد اگرتعداد هرحرف اسم
(المحصي)
سبحانه وتعالى
را درهرکلمه جزء اثباتي (بسمله وآيه نخست سوره) بنويسيم داريم
:
بسم الله الرحمن الرحيم قل هو الله أحد الله الصمد
1 3 4 5 1 0 3 2 3 4
و
عدد 4323015431
هم ازمضارب هفت است :
4323015431 = 7 × 617573633
در جزء نفي (آيات دوم وسوم سوره ) داريم :
لم يلد و لم يولد و لم يكن له كفواً أحد
2 2 0 2 2 0 2 1 1 1 2
وعدد 21112022022
هم ازمضارب هفت است :
21112022022 = 7 × 3016003146
وحتى
اگربا يک آيه محاسبه را تکرار کنيم داريم :
لم يلد و لم يولد
2 2 0 2 2
عدد 22022
هم ازمضارب هفت است :
22022 = 7 × 3146
و لم يكن له كفواً أحد
0 2 1 1 1 2
عدد 211120
هم ازمضارب هفت است :
211120= 7 ×30160
اين نتايج
قطعي الثبوت
تأکيد مي کند که خداوند تعالي اين آيات را به اين شکل شگفت آور إحکام بخشيده است و جز
رب السماوات السبع
کسي را توان اين کار نيست
.
براي همين به مدعياني که درقرآن شک دارند بايد گفت
:
(فَلْيَأْتُوا بِحَدِيثٍ مِثْلِهِ إِنْ كَانُوا صَادِقِينَ)
[الطور: 52/34].
ما
در قرن 21 ميلادي هستيم وهنوز کسي نتوانسته در برابراين تحدي قد عَلَم کند
(وهرکه کرد رسوا شد) ومگرکسي مي تواند چون قرآن بياورد ؟
اکنون به اسم
(المبدئ)،
مي پردازيم
، يقول عز وجل:
(وَهُوَ
الَّذِي يَبْدأُ الْخَلْقَ ثُمَّ يُعِيدُهُ وَهُوَ أَهْوَنُ عَلَيْهِ
وَلَهُ الْمَثَلُ الْأَعْلَى فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَهُوَ
الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ)
[الروم: 30/27].
ادامه دارد ...