مرکز تلفن ابری
چهارشنبه 17 آذر 1400 4:33 PM
سیستم مدیریت مرکز گرنداستریم به مدیران و بخش های فناوری اطلاعات این توانایی را می دهد که طیف وسیعی از دستگاه های گرنداستریم را از طریق مرکز تلفن ابری مدیریت کنند، مانند سری تلفن های آیپی GRP2600، آداپتورهای تلفن آنالوگ HT800 و اینترفون ها و بلندگوهای صفحه بندی IP GSC. از طریق یک رابط کاربری رایگان و متمرکز، نصب کنندگان و تیم های فناوری اطلاعات می توانند نقاط پایانی تلفن ویپ گرنداستریم را تهیه، مدیریت، نظارت و حتی عیب یابی کنند. مدیریت دستگاه، مدیریت حساب، پیکربندی دستگاه، ارتقاء سیستم عامل، نظارت بر دستگاه، زنگ هشدارهای هوشمند و تجزیه و تحلیل عیب یابی آماری برای کل استقرار دستگاه ها از طریق یک رابط کاربری بصری قابل دسترسی است.
برای مشاهده ی ادامه ی مقاله روی مرکز تلفن ابری کلیک نمایید.