0

تفاوت نرم افزار فروش و نرم افزار بازاریابی با نرم افزار CRM

 
fatemehakbarii
fatemehakbarii
کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت : مرداد 1400 
تعداد پست ها : 121

تفاوت نرم افزار فروش و نرم افزار بازاریابی با نرم افزار CRM
یک شنبه 30 آبان 1400  10:27 PM

تفاوت نرم افزار فروش و نرم افزار بازاریابی با نرم افزار CRM
سیستم‌های فروش وظیفه‌ی مدیریت و تسهیل فرایندهای فروش در سازمان را بر عهده دارند و نرم افزارهای بازاریابی می‌توانند فرایندهای تبلیغات و جذب مشتری را مدیریت کنند.
اما سایر فرایندهای سازمانی چه خواهد شد؟ چرا اکثر سازمان‌ها به جای یک نرم افزار فروش یا نرم افزار بازاریابی، از CRM استفاده می‌کنند؟

نرم افزارهای CRM در واقع سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری هستند که تمام چرخه‌های کاری و فرایندهای سازمانی را پیگیری می کنند. این نرم افزار، علاوه بر این‌که ماژول های مدیریت خرید و فروش و همچنین مدیریت بازاریابی و تبلیغات را دارد؛ ماژول‌های متنوع دیگری مثل مدیریت پیگیری‌ها و یادآوری‌های مشتریان، مدیریت مرکز تماس، گزارش‌گیری و تحلیل داده‌ها، خدمات پس از فروش، باشگاه وفاداری مشتریان، BPMS، مدیریت فرایندهای کاری، فرم ساز، تجارت الکترونیک، اتوماسیون اداری و … دارد.

بسیاری شرکت‌ها کوچک و بزرگ ترجیح می‌دهند به جای استفاده از چندین نرم‌افزار مختلف در سازمان خود، از یک نرم افزار جامع وکامل مانند CRM استفاده کنند که تمامی این قابلیت‌ها را دارد و می‌تواند با ابزارها و نرم‌افزارهای دیگر سازمان هم ادغام شود. این کار باعث بهینه‌سازی عملکردهای سازمان و افزایش بهره‌وری می‌شود.

با کسب اطلاعات از نرم افزار های فروش و بازاریابی در سایت یار به بهترین نحو ممکن کسب و کار خود را رونق دهید.

تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها